Sıkça Sorulan Sorular
Üyelik Süreci
Nasıl üye
olurum?
“Hesabım” sekmesinden “Kayıt Ol” butonuna tıklayarak kolayca üye olabilirsiniz. Üyelik
için isim, soyad ve e-posta bilgilerinizi girerek şifre oluşturmanız
yeterlidir.
Sitemize üyelik için herhangi bir ücret ödemenize gerek yoktur.
Neden üye olmalıyım?
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sitemize üye
olduğunuzda sipariş oluştururken her seferinde bilgilerinizi girmenize gerek
kalmadan daha hızlı bir şekilde işlem yapabilirsiniz. Ayrıca siparişlerinizin
takibini, sipariş detaylarınızı ve favorilediğiniz ürünleri üye olduğunuzda kolay
bir şekilde görüntülebilirsiniz.
Üye olmadan da alışveriş
yapabilirsiniz, üyelik seçeneği tercihe bağlıdır ve zorunlu değildir.
Şifremi unuttum, ne yapabilirim?
“Hesabım” sekmesine girdiğinizde açılan sayfadaki "Parolamı Unuttum" yazısına tıklayarak şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.
Adres bilgilerimi
nasıl güncelleyebilirim?
E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye
girişi yaptıktan sonra “Kişisel Bilgilerim” bağlantısı
altındaki “Adreslerim” sekmesine tıklayarak mevcut
adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.
Kargo ve İade Süreci
Kargo teslim süresi
nedir?
Kargo işlemleriniz
ortalama 5 iş günü içerisinde tamamlanacaktır ve işlemleriniz başlatıldıktan
sonra kargo takip numaranız tarafınıza e-posta ile iletilecektir.
Siparişiniz kargo
şirketi tarafından işleme alındıktan 1-5 iş günü içerisinde paketiniz
tarafınıza iletilecektir.
Resmi tatiller ve
hafta sonları işlem yapılamamaktadır.
Siparişimi nasıl takip
edebilirim?
Sipariş takibinizi,
sistemimize üyeyseniz hesabınıza giriş yapabilir ve Siparişlerim sekmesinden tüm
sipariş detaylarınızı görebilirsiniz. Üyeliğinizin olmaması durumunda ise kargo
işlemleriniz başlatıldıktan sonra tarafınıza gönderilen e-postada belirtilen sipariş
takip numaranız ile kontrolünü sağlayabilirsiniz. Eğer e-mail gelmez ise spam /
önemsiz kutularınız kontrol etmenizi öneririz.
Kargo şirketine teslim
edilen paketlerimiz ortalama 1-5 iş günü içerisinde tarafınıza iletilecektir.
Sipariş oluşturduktan
sonra siparişime yeni bir ürün ekleyebilir miyim?
Siparişiniz
oluşturulduktan sonra siparişe herhangi bir ürün eklenmesi yapılamamaktadır.
İstediğiniz diğer ürünler için tekrardan yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
Hangi kargo firması
ile çalışıyorsunuz?
Sitemiz üzerinden oluşturacağınız siparişleriniz bulunduğunuz
bölgeye göre Yurtiçi Kargo, Aras Kargo ve Kolay Gelsin güvencesiyle size
ulaştırılmaktadır.
Ürünümü iade etmek
istiyorum, ne yapmalıyım?
Satın almış ve
kullanmadığınız ürünleri 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Ürünlerin
kullanılmamış, ve yıkanmamış bir şekilde tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Lekelenmiş ve zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.
İade işlemleri için
web sitemize üyeyseniz siparişlerim bölümünden ürün detayına girip, açılan
sayfada “İade Talebi Oluştur”
butonuna tıklayarak ya da sipariş numaranızı belirterek info@pinkrobin.com.tr e-posta adresimiz üzerinden "Siparişimi
iptal etmek istiyorum" yazarak gerçekleştirebilirsiniz.
Ürününüz iade
ettiğinizde iade talebinize istinaden tarafınıza e-posta gönderilecektir.
Paketinizi kargo
şirketine teslim ederken takip numaranızı talep edebilir ve takip işleminizi
yapabilirsiniz. Kargo şirketine teslim edilen paketler ortalama 1-5 iş günü
içerisinde tarafımıza iletilmektedir.
İade paketiniz bizlere
ulaştıktan 1-5 iş günü içerisinde işlemleriniz tamamlanacak ve siparişte
bildirdiğiniz e-postanıza otomatik bilgilendirme iletilecektir. Sorun yaşamamak
adına spam / önemsiz kutularınızı ayrıca kontrol etmenizi öneririz.
Resmi tatiller ve
hafta sonları işlem yapılamamaktadır.
İade işlemlerinde kargo ücreti alıcıya aittir.
İade ettiğiniz ürününüz elimize ulaştığında incelemeye
alınacaktır, inceleme sonrasında iade talebinizin sonucuna göre tarafınıza
e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.
Ürün İade Adresi: Yurt içi Kargo Finans Merkezi - Pink Robin- Barbaros Mah. Mor Sümbül Sokak No:1H 34746 Ataşehir / İstanbul
Ürünümün iadesinin kabul
edildiğini nasıl öğrenebilirim?
İade ettiğiniz ürününüz elimize ulaştığında incelemeye
alınacaktır, inceleme sonrasında iade talebinizin sonucuna göre tarafınıza
e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.
İade sürecimi nasıl
takip edebilirim?
Paketinizi kargo
şirketine teslim ederken takip numaranızı talep edebilir ve takip işleminizi yapabilirsiniz.
Kargo şirketine teslim edilen paketler ortalama 1-5 iş günü içerisinde tarafımıza iletilmektedir. İade paketiniz bizlere ulaştıktan 1-5 iş günü içerisinde işlemleriniz tamamlanacak ve siparişte bildirdiğiniz e-postanıza otomatik bilgilendirme iletilecektir. Sorun yaşamamak adına spam / önemsiz kutularınızı ayrıca kontrol etmenizi öneririz.
Resmi tatiller ve
hafta sonları işlem yapılamamaktadır.
İade ettiğim ürünün
ödemesi ne zaman gerçekleşecek?
İade ettiğiniz ürünün
önce iade koşullarına uygunluğu kontrol edilir. İade ettiğiniz ürün/ürünler
iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeleri 1-5 iş günü içerisinde bankaya
iletilmektedir.
İade işlemi onaylanan
siparişlerin, para iadesi yapılacağına dair size bir e-posta gönderilecektir ve
ürün bedeli ödemeyi yaptığınız yöntem ile iade edilecektir.
İadenizin ekstrenize
yansıması ortalama 1-15 iş günü arası sürebilmektedir. Bu süreç bankanıza bağlı
olarak değişiklik göstermektedir. İade işleminizin kredi kartınıza/banka kartınıza
yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Banka uygulamaları
gereği, taksitli gerçekleştirilen işlemler aynı şekilde taksitli olarak iade
edilmektedir.
Bizler tarafından iade
sürecinizi hızlandırma imkanımız bulunmamaktadır. İade süreçleri tamamen
bankalar kaynaklı bir süreçtir, bizler tarafından iadenizin yapılmaması veya
geciktirilmesi gibi bir durum söz konusu değildir.
Sipariş verdim fakat
bilgilendirme e-maili gelmedi, ne yapmalıyım?
Eğer sipariş verdikten
sonra tarafınıza onay e-postası iletilmez ise sipariş verdiğiniz e-posta adresinizi
doğru yazdığınızdan emin olmanızı ve spam / önemsiz kutularınızı kontrol
etmenizi öneriz.
Eğer sipariş onay e-postası
alamazsanız info@pinkrobin.com.tr adresine e-posta atarak sipariş kontrolünüzü
yapabilirsiniz.
Siparişimi yanlış
adrese gönderdim nasıl değiştirebilirim?
Adres değişikliği sadece
ürününüzün kargoya verilmediği durumda gerçekleştirilebilmektedir. Bunun için
vakit kaybetmeden tarafınıza iletilen onay e-postasını cevaplayarak siparişiniz
için doğru adres bilgilerini eksiksiz olarak iletmenizi rica ederiz.
Yanlış beden seçtim /
adres yanlışlığı yaptım nasıl değiştirebilirim?
Yanlış beden seçmeniz
durumunda tarafınıza iletilen onay e-postasını cevaplayarak siparişiniz için
iptal talebinde bulunabilir ve tekrardan yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
Siparişinizi iptal
etmek istiyorsanız aşağıdaki yöntemlerden birini seçebilirsiniz,
- Web sitemize
üyeyseniz siparişlerim bölümünden ürün detayına girip, açılan sayfada “İade Talebi Oluştur” butonuna
tıklayarak,
- Sipariş numaranızı
belirterek info@pinkrobin.com.tr e-posta adresimiz üzerinden "Siparişimi
iptal etmek istiyorum" yazarak
gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişiniz için kargo
süreciniz başlatılmadıysa iptal / iade işleminiz yapılarak tarafınıza bilgi e-postası
otomatik olarak iletilecektir. Eğer kargo süreciniz başlatıldıysa paketiniz
tarafınıza iletildikten sonra kabul etmeyerek otomatik olarak iade sürecinizi
başlatabilir veya iade süreçlerinde belirtilen şekilde bizlere göndererek işlem
yapabilirsiniz.
Siparişimi iptal etmek
istiyorum ne yapabilirim?
Siparişinizi iptal
etmek istiyorsanız aşağıdaki yöntemlerden birini seçebilirsiniz,
- Web sitemize
üyeyseniz siparişlerim bölümünden ürün detayına girip, açılan sayfada “İade Talebi Oluştur” butonuna
tıklayarak,
- Sipariş numaranızı
belirterek info@pinkrobin.com.tr e-posta adresimiz üzerinden "Siparişimi
iptal etmek istiyorum" yazarak
gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişiniz için kargo
süreciniz başlatılmadıysa iptal / iade işleminiz yapılarak tarafınıza bilgi
e-postası otomatik olarak iletilecektir.
Hediye paketi ve
değişim kartı var mı?
Ürünlerimizde hediye
paketi ve değişim kartı seçeneği bulunmamaktadır.
Siparişime not
ekleyebilir miyim?
Siparişlerinize
not ekleme imkanınız bulunmaktadır.
Elime ulaşan üründe
renk ya da beden değişimi yapabilir miyim?
Ürünlerimizde
renk ya da beden değişimi yapılmamaktadır. Arzu ederseniz elinizdeki ürününüzü
iade olarak gönderebilir ve tekrardan istediğiniz ürün için yeni sipariş
oluşturabilirsiniz.
Satın aldığım ürün
kusurlu / yanlış ise nasıl değiştirebilirim?
Pink Robin’de
tüm ürünler yüksek standartlarda kalite kontrollerinden geçirilmektedir. Yine
de böyle bir durumla karşılaşmanız durumunda ürün iade talebinde
bulunabilirsiniz. Bunun için iade prosedürünü takip etmeniz yeterlidir.
Satın aldığım ürünü
farklı bir ürün ya da beden ile değiştirebilir miyim?
Farklı bir
ürün veya beden ile değişim yapılmamaktadır. Ürünler stoklara göre takip
edildiği için arzu ederseniz elinizdeki ürününüzü iade olarak gönderebilir ve
tekrardan istediğiniz ürün için yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
Ürün ayırma yapabilir
miyim?
Ürün ayırma imkanımız
bulunmamaktadır. Arzu ederseniz elinizdeki ürünü iade olarak gönderebilir,
öncesinde veya sonrasında istediğiniz ürün / beden için yeni sipariş
oluşturabilirsiniz.
Siparişim eksik geldi
/ Faturam eksik geldi ne yapabilirim?
Eğer birden fazla
ürününüz mevcut ise siparişiniz 2 veya daha fazla kargo ve fatura olarak işlem
alınabilmektedir. Tarafınıza iletilen kargo takip e-maili üzerinden siparişi
görüntüle kısmından tüm detayları görebilirsiniz.
İlave olarak sipariş
numaranızı ve sorununuzu belirterek info@pinkrobin.com.tr e-posta adresimiz
üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.
Faturamı
görüntüleyemiyorum ne yapabilirim?
Faturalarınız
siparişte kullandığınız e-posta adresinize siparişten 1-5 iş günü içerisinde
iletilmektedir. Eğer tarafınıza e-posta iletilmediyse spam/önemsiz kutularınızı
kontrol etmenizi öneririz.
Stokları tükenen
ürünleri nasıl alabilirim?
Normal şartlarda
stokları biten ürünlerimiz için tekrar üretim yapılmamaktadır. Sadece bazı ürünlerimiz
için tekrar üretim / stok güncelleme yapılma durumu olabilmektedir.
Tekrar stok
güncellemesi olduğu takdirde bilgi almak için ürün sayfasında istediğiniz
bedene tıklayarak "Beni Haberdar et" kısmına tıklayarak e-posta
adresiniz ile kayıt oluşturabilirsiniz. Stok güncellemesi olduğu takdirde
tarafınıza otomatik olarak bilgi e-postası iletilecektir.
Siparişim iptal oldu,
nedeni nedir?
İstediğiniz ürün /
beden stoklarımızda kalmama durumunda ve gönderim yapılamadığı takdirde
sistemimiz tarafından otomatik olarak iptal / iade işlemi yapılmaktadır.
Değişim için
gönderilen siparişlerde istenilen beden stoklarımızda yok ise otomatik olarak
iade işlemi yapılmaktadır.
Kargo ücreti var
mı?
1.500 TL ve
üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.
İade şartları nelerdir
?
Fatura tarihi 14 günü
geçmemiş olmalıdır.
Ürün etiketleri /
paketi çıkarılmamış olmalıdır.
Kullanılmamış ve
yıkanmamış bir şekilde tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Lekelenmiş, zarar
görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.
Kredi kartları taksit
seçeneklerini nereden görebilirim?
Ödeme
sayfasında tüm detayları görebilirsiniz.
Aldığım ürünlerin
fiyatlarına "KDV" dahil midir?
Sitemizde
bulunan tüm ürünlerin fiyatları "KDV" dahildir.
Yeni ürünler ve
indirimlerden nasıl haberdar olabilirim?
@pinkrobin.tr
- Instagram adresimizi takip ederek veya sitemizde bulunan “Bülten” kısmından
üyelik kaydı oluşturarak bilgilendirme e-postalarımızı alabilirsiniz.
Yukarıda belirtilen
konulardan farklı bir yardıma mı ihtiyacınız var?
info@pinkrobin.com.tr e-mail adresimiz üzerinden bizlere
ulaşabilirsiniz.