1.850 TL Üzeri Ücretsiz Kargo
1.850 TL Üzeri Ücretsiz Kargo
1.850 TL Üzeri Ücretsiz Kargo

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik Süreci

 

Nasıl üye olurum? 

“Hesabım” sekmesinden “Kayıt Ol” butonuna tıklayarak kolayca üye olabilirsiniz. Üyelik için isim, soyad ve e-posta bilgilerinizi girerek şifre oluşturmanız yeterlidir.

Sitemize üyelik için herhangi bir ücret ödemenize gerek yoktur.

 

Neden üye olmalıyım? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim? 

Sitemize üye olduğunuzda sipariş oluştururken her seferinde bilgilerinizi girmenize gerek kalmadan daha hızlı bir şekilde işlem yapabilirsiniz. Ayrıca siparişlerinizin takibini, sipariş detaylarınızı ve favorilediğiniz ürünleri üye olduğunuzda kolay bir şekilde görüntülebilirsiniz.

 

Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz, üyelik seçeneği tercihe bağlıdır ve zorunlu değildir.

 

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

“Hesabım” sekmesine girdiğinizde açılan sayfadaki "Parolamı Unuttum" yazısına tıklayarak şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.

 

Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra “Kişisel Bilgilerim” bağlantısı altındaki “Adreslerim” sekmesine tıklayarak mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

 

Kargo ve İade Süreci

 

Kargo teslim süresi nedir?

Kargo işlemleriniz ortalama 5 iş günü içerisinde tamamlanacaktır ve işlemleriniz başlatıldıktan sonra kargo takip numaranız tarafınıza e-posta ile iletilecektir.

 

Siparişiniz kargo şirketi tarafından işleme alındıktan 1-5 iş günü içerisinde paketiniz tarafınıza iletilecektir.

 

Resmi tatiller ve hafta sonları işlem yapılamamaktadır.

 

Siparişimi nasıl takip edebilirim? 

Sipariş takibinizi, sistemimize üyeyseniz hesabınıza giriş yapabilir ve Siparişlerim sekmesinden tüm sipariş detaylarınızı görebilirsiniz. Üyeliğinizin olmaması durumunda ise kargo işlemleriniz başlatıldıktan sonra tarafınıza gönderilen e-postada belirtilen sipariş takip numaranız ile kontrolünü sağlayabilirsiniz. Eğer e-mail gelmez ise spam / önemsiz kutularınız kontrol etmenizi öneririz.

 

Kargo şirketine teslim edilen paketlerimiz ortalama 1-5 iş günü içerisinde tarafınıza iletilecektir.

 

Sipariş oluşturduktan sonra siparişime yeni bir ürün ekleyebilir miyim?

Siparişiniz oluşturulduktan sonra siparişe herhangi bir ürün eklenmesi yapılamamaktadır. İstediğiniz diğer ürünler için tekrardan yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Sitemiz üzerinden oluşturacağınız siparişleriniz bulunduğunuz bölgeye göre Yurtiçi Kargo, Aras Kargo ve Kolay Gelsin güvencesiyle size ulaştırılmaktadır.

 

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım? 

Satın almış ve kullanmadığınız ürünleri 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Ürünlerin kullanılmamış, ve yıkanmamış bir şekilde tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Lekelenmiş ve zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

 

İade işlemleri için web sitemize üyeyseniz siparişlerim bölümünden ürün detayına girip, açılan sayfada “İade Talebi Oluştur” butonuna tıklayarak ya da sipariş numaranızı belirterek info@pinkrobin.com.tr e-posta adresimiz üzerinden "Siparişimi iptal etmek istiyorum" yazarak gerçekleştirebilirsiniz.

 

Ürününüz iade ettiğinizde iade talebinize istinaden tarafınıza e-posta gönderilecektir.

 

Paketinizi kargo şirketine teslim ederken takip numaranızı talep edebilir ve takip işleminizi yapabilirsiniz. Kargo şirketine teslim edilen paketler ortalama 1-5 iş günü içerisinde tarafımıza iletilmektedir.

 

İade paketiniz bizlere ulaştıktan 1-5 iş günü içerisinde işlemleriniz tamamlanacak ve siparişte bildirdiğiniz e-postanıza otomatik bilgilendirme iletilecektir. Sorun yaşamamak adına spam / önemsiz kutularınızı ayrıca kontrol etmenizi öneririz.

 

Resmi tatiller ve hafta sonları işlem yapılamamaktadır.


İade işlemlerinde kargo ücreti alıcıya aittir. 


İade ettiğiniz ürününüz elimize ulaştığında incelemeye alınacaktır, inceleme sonrasında iade talebinizin sonucuna göre tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.


Ürün İade Adresi: Yurt içi Kargo Finans Merkezi - Pink Robin- Barbaros Mah. Mor Sümbül Sokak No:1H 34746 Ataşehir / İstanbul 

 

Ürünümün iadesinin kabul edildiğini nasıl öğrenebilirim?

İade ettiğiniz ürününüz elimize ulaştığında incelemeye alınacaktır, inceleme sonrasında iade talebinizin sonucuna göre tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.

 

İade sürecimi nasıl takip edebilirim? 

Paketinizi kargo şirketine teslim ederken takip numaranızı talep edebilir ve takip işleminizi yapabilirsiniz.

 

Kargo şirketine teslim edilen paketler ortalama 1-5 iş günü içerisinde tarafımıza iletilmektedir. İade paketiniz bizlere ulaştıktan 1-5 iş günü içerisinde işlemleriniz tamamlanacak ve siparişte bildirdiğiniz e-postanıza otomatik bilgilendirme iletilecektir. Sorun yaşamamak adına spam / önemsiz kutularınızı ayrıca kontrol etmenizi öneririz.

 

Resmi tatiller ve hafta sonları işlem yapılamamaktadır.

 

İade ettiğim ürünün ödemesi ne zaman gerçekleşecek?

İade ettiğiniz ürünün önce iade koşullarına uygunluğu kontrol edilir. İade ettiğiniz ürün/ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeleri 1-5 iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir.

 

İade işlemi onaylanan siparişlerin, para iadesi yapılacağına dair size bir e-posta gönderilecektir ve ürün bedeli ödemeyi yaptığınız yöntem ile iade edilecektir.

 

İadenizin ekstrenize yansıması ortalama 1-15 iş günü arası sürebilmektedir. Bu süreç bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. İade işleminizin kredi kartınıza/banka kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

Banka uygulamaları gereği, taksitli gerçekleştirilen işlemler aynı şekilde taksitli olarak iade edilmektedir.

 

Bizler tarafından iade sürecinizi hızlandırma imkanımız bulunmamaktadır. İade süreçleri tamamen bankalar kaynaklı bir süreçtir, bizler tarafından iadenizin yapılmaması veya geciktirilmesi gibi bir durum söz konusu değildir.

 

Sipariş verdim fakat bilgilendirme e-maili gelmedi, ne yapmalıyım? 

Eğer sipariş verdikten sonra tarafınıza onay e-postası iletilmez ise sipariş verdiğiniz e-posta adresinizi doğru yazdığınızdan emin olmanızı ve spam / önemsiz kutularınızı kontrol etmenizi öneriz.

 

Eğer sipariş onay e-postası alamazsanız info@pinkrobin.com.tr adresine e-posta atarak sipariş kontrolünüzü yapabilirsiniz.

 

Siparişimi yanlış adrese gönderdim nasıl değiştirebilirim? 

Adres değişikliği sadece ürününüzün kargoya verilmediği durumda gerçekleştirilebilmektedir. Bunun için vakit kaybetmeden tarafınıza iletilen onay e-postasını cevaplayarak siparişiniz için doğru adres bilgilerini eksiksiz olarak iletmenizi rica ederiz.

 

Yanlış beden seçtim / adres yanlışlığı yaptım nasıl değiştirebilirim? 

Yanlış beden seçmeniz durumunda tarafınıza iletilen onay e-postasını cevaplayarak siparişiniz için iptal talebinde bulunabilir ve tekrardan yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Siparişinizi iptal etmek istiyorsanız aşağıdaki yöntemlerden birini seçebilirsiniz,

- Web sitemize üyeyseniz siparişlerim bölümünden ürün detayına girip, açılan sayfada “İade Talebi Oluştur” butonuna tıklayarak,

- Sipariş numaranızı belirterek info@pinkrobin.com.tr e-posta adresimiz üzerinden "Siparişimi iptal etmek istiyorum" yazarak

gerçekleştirebilirsiniz.

 

Siparişiniz için kargo süreciniz başlatılmadıysa iptal / iade işleminiz yapılarak tarafınıza bilgi e-postası otomatik olarak iletilecektir. Eğer kargo süreciniz başlatıldıysa paketiniz tarafınıza iletildikten sonra kabul etmeyerek otomatik olarak iade sürecinizi başlatabilir veya iade süreçlerinde belirtilen şekilde bizlere göndererek işlem yapabilirsiniz.

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim? 

Siparişinizi iptal etmek istiyorsanız aşağıdaki yöntemlerden birini seçebilirsiniz,

- Web sitemize üyeyseniz siparişlerim bölümünden ürün detayına girip, açılan sayfada “İade Talebi Oluştur” butonuna tıklayarak,

- Sipariş numaranızı belirterek info@pinkrobin.com.tr e-posta adresimiz üzerinden "Siparişimi iptal etmek istiyorum" yazarak

gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişiniz için kargo süreciniz başlatılmadıysa iptal / iade işleminiz yapılarak tarafınıza bilgi e-postası otomatik olarak iletilecektir.

 

Hediye paketi ve değişim kartı var mı? 

Ürünlerimizde hediye paketi ve değişim kartı seçeneği bulunmamaktadır.

 

Siparişime not ekleyebilir miyim? 

Siparişlerinize not ekleme imkanınız bulunmaktadır.

 

Elime ulaşan üründe renk ya da beden değişimi yapabilir miyim? 

Ürünlerimizde renk ya da beden değişimi yapılmamaktadır. Arzu ederseniz elinizdeki ürününüzü iade olarak gönderebilir ve tekrardan istediğiniz ürün için yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Satın aldığım ürün kusurlu / yanlış ise nasıl değiştirebilirim? 

Pink Robin’de tüm ürünler yüksek standartlarda kalite kontrollerinden geçirilmektedir. Yine de böyle bir durumla karşılaşmanız durumunda ürün iade talebinde bulunabilirsiniz. Bunun için iade prosedürünü takip etmeniz yeterlidir.

 

Satın aldığım ürünü farklı bir ürün ya da beden ile değiştirebilir miyim? 

Farklı bir ürün veya beden ile değişim yapılmamaktadır. Ürünler stoklara göre takip edildiği için arzu ederseniz elinizdeki ürününüzü iade olarak gönderebilir ve tekrardan istediğiniz ürün için yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Ürün ayırma yapabilir miyim? 

Ürün ayırma imkanımız bulunmamaktadır. Arzu ederseniz elinizdeki ürünü iade olarak gönderebilir, öncesinde veya sonrasında istediğiniz ürün / beden için yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Siparişim eksik geldi / Faturam eksik geldi ne yapabilirim? 

Eğer birden fazla ürününüz mevcut ise siparişiniz 2 veya daha fazla kargo ve fatura olarak işlem alınabilmektedir. Tarafınıza iletilen kargo takip e-maili üzerinden siparişi görüntüle kısmından tüm detayları görebilirsiniz.

 

İlave olarak sipariş numaranızı ve sorununuzu belirterek info@pinkrobin.com.tr e-posta adresimiz üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

 

Faturamı görüntüleyemiyorum ne yapabilirim? 

Faturalarınız siparişte kullandığınız e-posta adresinize siparişten 1-5 iş günü içerisinde iletilmektedir. Eğer tarafınıza e-posta iletilmediyse spam/önemsiz kutularınızı kontrol etmenizi öneririz.

 

Stokları tükenen ürünleri nasıl alabilirim? 

Normal şartlarda stokları biten ürünlerimiz için tekrar üretim yapılmamaktadır. Sadece bazı ürünlerimiz için tekrar üretim / stok güncelleme yapılma durumu olabilmektedir.

 

Tekrar stok güncellemesi olduğu takdirde bilgi almak için ürün sayfasında istediğiniz bedene tıklayarak "Beni Haberdar et" kısmına tıklayarak e-posta adresiniz ile kayıt oluşturabilirsiniz. Stok güncellemesi olduğu takdirde tarafınıza otomatik olarak bilgi e-postası iletilecektir.

 

Siparişim iptal oldu, nedeni nedir? 

İstediğiniz ürün / beden stoklarımızda kalmama durumunda ve gönderim yapılamadığı takdirde sistemimiz tarafından otomatik olarak iptal / iade işlemi yapılmaktadır.

 

Değişim için gönderilen siparişlerde istenilen beden stoklarımızda yok ise otomatik olarak iade işlemi yapılmaktadır.

 

Kargo ücreti var mı? 

1.500 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.

 

İade şartları nelerdir ? 

Fatura tarihi 14 günü geçmemiş olmalıdır.

Ürün etiketleri / paketi çıkarılmamış olmalıdır.

Kullanılmamış ve yıkanmamış bir şekilde tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.

Lekelenmiş, zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

 

Kredi kartları taksit seçeneklerini nereden görebilirim? 

Ödeme sayfasında tüm detayları görebilirsiniz.

 

Aldığım ürünlerin fiyatlarına "KDV" dahil midir? 

Sitemizde bulunan tüm ürünlerin fiyatları "KDV" dahildir.

 

Yeni ürünler ve indirimlerden nasıl haberdar olabilirim? 

@pinkrobin.tr - Instagram adresimizi takip ederek veya sitemizde bulunan “Bülten” kısmından üyelik kaydı oluşturarak bilgilendirme e-postalarımızı alabilirsiniz.

 

Yukarıda belirtilen konulardan farklı bir yardıma mı ihtiyacınız var?

info@pinkrobin.com.tr e-mail adresimiz üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.